Tuesday, July 8, 2014

Feeric Fashion Days - Day 5



A cincea zi de FEERIC, si ultima de altfel, a inceput cu o prezentarea in frumoasa curte a palatului Brukenthal. Manechinele, imbracate de designerul Anca Stanila, au defilat in superbe rochii de inspiratie marina, care pe mine m-au facut sa visez cu ochii deschisi la vacanta, la mare si la libertatea pe care o resimt atunci cand briza marii imi mangaie pielea. 




Urmatoarea prezentare, cea a designerului Iris Serban, m-a fermecat pur si simplu. A fost una din colectiile din care oricat am incercat sa-mi aleg o piesa favorita, nu am reusit. Mi-au placut toate, si m-au impresionat in mod egal. Asa cum spunea si designerul, "e o colectie pentru femeile rafinate si cu mult curaj", pe care mi-as dori enorm sa o am in garderoba. 




Ultima prezentare individuala, din cea de-a saptea editie de festival, a fost cea a designerului suedez Yvette Hass, si a avut loc in curtea interioara a Muzeului de Istorie. Modelele au pasit prin curtea muzeului inspre balconul ce duce in camera tezaurului pentru a prezenta o colectie in care au dominat albul si negrul.



Cea de-a saptea editie a Feeric Fashion Days s-a incheiat cum nu se putea mai bine, si anume, in piata mica, sub cerul liber. Am avut noroc ca ploaia sa ne ocoleasca pana cand Paula Paduroiu, Cristina Dan, Georgiana Nicolaescu -Giuka, Guban, Bojana Dolamic, La Mode Toujours, Ana Maria Sut si Adina Buzatu si-au prezentat colectiile pe impresionanta pasarela montata special pt. aceasta minunata Gala.

Cristina Dan

 Anamaria Sut

 La Mode Toujours

Adina Buzatu

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...