Friday, July 25, 2014

Back to my roots








FIRST OUTFIT: blouse: HERE | shorts: Zara | hat: Zara | shoes: H&M | bag:Zara
SECOND OUTFIT: blouse: HERE | skirt: H&M | bag: H&M | shoes: Zara | sunglasses: Dior

 
EN: Traditional Romanian blouses are a must in any fashionista's wardrobe. They are extremely comfortable, easy to pair and you can dress them up or dress them down, depending on where you wanna wear them. I found mine on www.roamnianlabel.ro and it became my absolute favorite piece for this hot summer days. The fabric they are made of is 100 % cotton, and it feels so soft and comfortable to wear. Also, the embellishments on the blouse are all hand made.
In this post I'm going to show you two ways in which I would wear it, and I'll let you decide which outfit looks better. If you are also on the hunt for the perfect traditional Romanian blouse, I recommend you take a look at the Romania Label's site too, because they have so many beautiful pieces, including some vintage ones. Down bellow I made a selection of my favorite blouses from their site.

*

RO: Ia romaneasca e o piesa vestimentara care nu ar trebui sa lipseasca din garderoba unei fashioniste. Este extrem de comfortabila, usor de asortat, si poate fi purata atat intr-o tinuata de zi cat si intr-una de seara, depinde doar de piesele cu care alegi sa o combini. Este o investitie care isi merita fiecare banut, e o piesa pe care o poti purta toata viata, nu se demodeaza si  este adectava oricarei varste, iar daca ai mare grija de ea s-ar putea sa o poarte chiar si fetele sau nepoatele tale (cate dintre noi nu purtam iile gasite prin cuferele bunicilor noastre). 
Eu am gasit ia perfecta pe www.romanianlabel.ro, si a devenit piesa mea preferata pt aceste zile calduroase de vara. In aceasta postare va voi arata doua moduri in care eu as purta aceasta ie, si va las pe voi sa decideti in care combinatie arata mai bine. 
 Daca si voi sunteti in cautarea iei ideale, va sfatuiesc sa arumcati o privire pe site-ul celor de la www.romanianlabel.ro, pentru ca au o multime de modele frumoase, de o calitate extraordinara. Mai jos am facut un colaj cu cateva piese preferate de pe site-ul lor.

 1. HERE          2. HERE          3. HERE


 4. HERE          5. HERE          6. HERE

7. HERE          8. HERE          9. HERE

15 comments:

  1. Minunate tinutele si fotografiile! Imi place la nebunie cromatica: alb-albastru si alb-albastru-rosu <3

    ReplyDelete
  2. Foarte frumoase ambele tinute!
    E superba ia! <3

    ReplyDelete
  3. Gorgeous shirt, do versatile too these outfits are so different
    Lauren
    livinginaboxx

    ReplyDelete
  4. you look beautiful, love the blouse!!

    ReplyDelete
  5. awesome style!! ;--))


    xoxo

    new post
    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. great outfits!

    http://thefashionprincessblog.blogspot.it/

    ReplyDelete
  7. Cat imi place aceasta ie! Ador si palaria!

    http://www.cristinasurdu.com/

    ReplyDelete
  8. superba combinata cu fusta rosie :)

    http://noissapym.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  9. I love your style !! Nice blouse!

    http://www.feminin-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Ador postarea asta!
    Mie imi plac extraordinar de mult ii-le , iar a ta e pur si simplu MINUNATA! imi plac ambele combinatii...o fac sa fie speciala.
    Te pup!

    ReplyDelete
  11. Imi place foarte mult ia ta...si-mi place si faptul ca ai pus-o in valoare in doua tinute: casual si elegant. Sincer, preferata mea este cea de-a doua tinuta,cu fusta rosie...dar probabil ca asta si fiindca sunt innebunita dupa pencil skirts :D

    www.eager4fashion.com

    ReplyDelete
  12. I love each outfit! Fantastic! :)

    http://petiteadalid.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  13. Faina asociere :)

    http://mariaisonfashion.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...