Monday, March 28, 2011

The Versatile Blogger Award


Am primit un Blog Award de la foxy si ii multumesc frumos pt. ca s-a gandit la mine.

Pt inceput trebuie sa multumesc celei de la care am primit blog award-ul, deci multumesc foxy.

Apoi vine partea interesanta in care trebuie sa spun 7 lucruri despre mine:

1. mancarea mea preferata este cea arabeasca, gatita de iubitul meu. Cred ca as putea manca zilnic humus (pasta de naut) si sa nu ma satur niciodata.

2. cand eram mica ma imbracam ca un baiat si nu purtam niciodata rochii sau fustite.

3. mai am 2 frati.

4. imi place enorm sa calatoresc, iar tara care m-a impresionat cel mai mult a fost Egiptul.

5. ma gandesc sa plec din tara pt ca deocamdata Romania nu imi ofera siguranta pe care mi-o doresc, dar sa nu credeti ca ma iau si plec sa culeg capsuni in Spania sau ca ma duc sa am grija de babe prin Italia. Nu zic, e o munca decenta, dar nu m-am chinuit 6 ani in facultate degeaba.

6. nu citesc niciodata horoscopul si nici nu-mi doresc sa-mi cunosc viitorul.

7. daca as putea schimba ceva la mine ar fi nasul, cred ca e prea mare. Dar nu ma deranjaza atat de mult incat sa ma gandesc la operatii estetice, sau chestii din astea.

Iar acum trebuie sa dau premiul mai departe la 15 bloggerite recent descoperite.
eu il voi da mai departe la 12 bloggerite, dar care imi plac mie si care nu sunt neaparat recent descoperite, dar despre care is curioasa sa aflu 7 lucruri in plus.

Nookie

Diana
Gya
Boheme.Fille

Carina Adam
Miha, skinny Buddha
Anna
Cristina Petre
The Hearabouts
Sandra
Andreea
Mihaela Popa

11 comments:

  1. I also love humus,it's great, la fel, as putea manca o saptamana numai asta!:)

    ReplyDelete
  2. Congrats on the award!!!
    Thank you very much for visting my blog,
    definetly I'm following you,I'd be happy if you can follow me back honey:)
    Lots of love from Spain,
    Raquel

    www.glamaphone.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Am zis de mult sa mananc si eu humus, dar mereu uit sa ma uit pe google pe retete.

    Si mi-ar placea si mie in Egipt. :)

    ReplyDelete
  4. thankie Laura :*! momentan sunt asa de busy incat nici nu am reusit sa public comentariile primite pe blog. Iti promit ca zilele astea ma ocup si o sa fac o postare! Oooof, ma oboseste atat de tare scoala :(.
    ah da, cateva lucruri se potrivesc si la mine :D as vrea sa incerc mancarea arabeasca.. pana acum am incercat doar desert arabesc si mi s-a parut delicios :). si nu-i adevarat, nu ai nasul mare :) esti perfecta asa cum esti tu!

    thanks again sweetie :*

    ReplyDelete
  5. Congratas on the award!
    And thanks for visiting!
    Love your blog it's great, and I'll be definitely following!

    xo

    ReplyDelete
  6. Multumesc pentru premiu, Laura! Si sunt de acord cu Sandra, nu ai nasul deloc mare! Si eu sunt obsedata de acelasi lucru, imi urasc nasul!

    ReplyDelete
  7. Multumesc frumos pentru premiu:*:*:*:*

    ReplyDelete
  8. Multumim pentru award!!! >:D<

    The Hearabouts

    ReplyDelete
  9. Cand aud de humus mi se fac ochii maaaari ca lui Tom (cand apar $$ pe pupilele lui:)) ). Sper ca stii la ce ma refer. Adoooor mancarea arabeasca, dar n-are cine mi-o gati. Trebuie neaparat sa il convertesc si pe prietenul meu sa mancam si altceva in afara de KFC cand iesim in oras. Nu stiu cum am reusit sa il duc la chinezesc, dar am facut-o si a fost foarte incantat. Urmatoare tinta: arabeeeeesc. YUMMMMY

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...