Monday, July 19, 2010

rochita mea flu-flu


Acesta este primul post 100% in romana. Am zis sa incerc, sa vad ce iese...

Mi-am luat rochita asta anul trecut si ii dintr-un material foarte placut (seamana cu voalul de matase). Ii foarte transparenta asa ca pe dedesubt port o alta rochita simpla pe care am luat-o de la Zara, asa ca nu risc sa mi-se vada fundul daca imi ridica vantul rochita. Am vrut sa o port la o zi de nastere dar pana la urma m-am razgandit, dar am vrut sa-i fac totusi o poza si sa o pun pe blog.

Piesele care-mi compun outfitul, in afara de rochita flu-flu si cea purtata pe dedesubt:
saboti Guess
clutch facut la comanda
siraguri de perle (artificiale, normal)
colier albastru MeliMelo









1 comment:

  1. This dress is so dreamy.. Love that you paired it with the bright pink clutch bag.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...